Friday, June 8, 2007

روزا توجا العالميه

الفقي لما يسعد لا فقي ايه البلوجر لما يسعد يجيله 3 تاجات مره واحده

:D
وشكلي مسعوده اوي
جالي من الجميله نوني مرسي انك افتكرتيني
بس 3 مره واحده !! هو اه انا كنت بحب التاجات بس مش عارفه بقى بعد التجربه الثلاثية الابعاد دي موقفي ممكن يكون ايه
ربنا يستررررررررررررر
والان مع فاصل اعلاني ونعود ولا بلاش فواصل اعلانيه الموضوع مش ناقص
الان الى الجهاااااااااااااااااااااااااااااااااد


الأول
Last beverage?
كوباية مانجه اءاءا وانتوا لاءا :P
Last phone call?
ايناس صاحبتي بتطمن عليا بقالنا كتير ماشوفناش بعض
Last instant message?
شوشو صاحبتي
كانت بتغير المعاد الي هانتقابل فيه المفروض كان حداشر
قالت خليه اتناشر
وفي الاخر ماتقبلنلش غير واحده
:D مواعيد جامده جامده يعني
Last CD played?
اسطوانة تعريف الاسكانر
Date someone twice?
اكيد وبدل التويز عشرين كمان مش لسه كاتبه فوق اني كان عندي معاد مع شوشو صاحبتي؟؟
ولا لأ؟ date
Been cheated on?
اه للاسف يلا المسامح كريم

Lost someone special?
اه :(
Been depressed?
دا سؤال حد محترم يسأله !!! لو مش انا الي دبرست امال مين
لا عادي ماهو لازم شوية اكتئاب عشان نحس بطعم الفرح لما يجلنا
:D
وعلى رأي الشاعر العظيم الي معرفوش حبه فوق وحبه تحت
Been drunk & throw up?
حاشا وماشا وكاشا ولاشا كمان... عيب عليك
Favorite colors?
مممم انا بحب الوان كتير منها الروز و الروز والالوان الي مديه على روز وياسلام كدا لو في لون روز كمان يبقى تحفه
Made a new friend?
اه الحمد لله وفرحانه بالفريندشيب دي كمان
Fallen out in love?
ايام الخطوبه
Laughed until u cried?
كتير كتير دا انا تخصص كدا وياسلام بقى لو مكتأبه يبقى دا اختبار البيضه بتاعي , اضحك اضحك لحد ماعيط بالمعنى الحرفي , كانت انتمتي بتترعب مني لما تلاقيني اضحك جامد كدا
Met someone who changed ur life?
واحد لا كتير معظم الناس الي قابلتهم في حياتي اثروا فيا بشكل لو بآخر someone مش
Found out who ur true friends were?
yes
Is there something u want to tell someone?ا
اه
عايزه اقول لربنا اللهم اني اعوذ بك من شر نفسي وشر الشيطان وشركه وان اقترف على نفسي سوء او اجره الى مسلم
خايفه ومرعوبه اني فييوم من الايام ائذي اي حد بقصد لو من غير قصد
واقول للناس تيامحني لو سببت لاي حد اي شيء يضايق حتى لو بصيت و والله مش قصدي
How many kids do u want to have?
بحب الاطفال اويييييي ,ونفسي ربنا يرزقني بيهم
اي حاجه بقا بس مش اقل من اتنين ويكونوا اصغر من بعض بسنه واحده بس زيي انا واخويا كدا
ربنا يرزق الجميع
Do u want to change ur name?
NEVERRRRRRRRRRRRRRRR
EVEEEEEEEEER
انا بمووووووووت في اسمي ودايما اقول لماما مرسي انك اخترتيلي الاسم دا
حد اسم الدلع بتاعي المشتق منه بحبه
What did u do 4 ur last birthday?
كنت بعيط
:D
What time u wake up today?
ليه الاحراج دا بس ... الساعه واحده
Most visited web page?
البلوجر عموما
Google
فاصل ونعود







عدنا
:D

الثاني
انت مين
روزا
مين أكتر ست أشخاص بتحبهم
سيدنا محمد
ماما
احمد اخويا
الكابتن يوجي ابن اختي
جمال عبد الناصر
كفايه كدا بقى
انت سعيد
لا انا روزا :P
الحمد لله على كل حال
كنت لسه بتكلم مع ماما في الموضوع دا
يمكن زمان كنت اسعد من دلوقتي , بس عامة الحمد لله ماعنديش مشاكل قويه الحمد لله ربنا يدمها نعمه علي الجميع
الحمد لله
لو معاك مليون و نص جنيه تعمل بيهم ايه
اشمعنى ونص يعني مش ينفع اتنين او تلاته؟؟ مابحبش الكسور دي انا بس بما انها مليون ونص
اول حاجه هعمل لماما حلمها الي نفسها فيه بيت على البحر او يحيره حواليه خضره كتير تزرعها بنفسها
اساهم في اي مشروع ممكن اساعد فيه الشباب
واحاول ادخل الفرحه بيهم على قلوب الناس
واصلا المليون ونوص ماعدوش مبلغ كدا اصلا خلصوا , ايه البخل دا مش تخليه20 او 30 مليون شويه
جدللللده
بتحب مصر
بحبها بس زعلانه منها
بتحب البنات
و اكرههم ليه بس ؟؟ ولا حد يكرههم ليه؟؟
انت مسلم
الحمد لله الذي هدانا لهذا وما كنا لنهتدي لولا ان هدانا الله
ليه؟
اكيد في الاول عشان اهلي كانوا مسلمين فانا بقيت مسلمه بالتبعيه بس كل ما كبرت وفهمت بحمد ربنا كل يوم انه هداني اني اكون مسلمه عشان الاسلام هو دين الحق و دين الفطره
ااااااااااااه اني اتنفس تحت الماء دلوقتي
في ايههههه
اهي اهي اهي
ماشي يا نوني
التالت
على رأي انور وجدي في فيلم امير الانتقام
اكتر حد ماتقدرش تستغنى عنه؟
مامااااا واخوياااااااااا
و ليه
عشان مصر هيا امي نيلها جوا ... ييييه مش دا معلش الشريط سف
عشان ماقدرش استغنى عنهم بكل ماتحمله الكلمة من معنى
ايه أكتر موقف محرج تعرضت ليه
انا اتعرضت لكذا موقف محرج بس مش فاكره حاجه قوي دلوقتي بس آخر حاجه
كانت واحده نعرفها عندنا وبعدين بتشكي من بنت اختها الي كل شويه ترفض حد وانها مستقدملها واحد وهيا مستخساراه فقالتلي روزا ترضي انتي تتجوزي واحد عنده 33 سنه؟؟ قلتلها انا؟؟ وانا يعني هاخد عريس شوشو ؟؟ لا طبعا مش هتكون ظريفه راحت قايله لا مش ليكي انا بس بقول انتوا سن بعض فاعرف رايك
طبعا كان موقف بااااااايخ ايه العالم الي بتتلكك دي
:D
و اتصرفت ازاى
وش احمر واخضر و ازرق ونيلي و بنفسجي وغلوش غلوش غلوش
ايه الأمنية اللى بتدعى دايما ربنا انه يحققها ليك
ان ربنا يسعد قلب ماما ويريحها ويفرحها دايما :)
و اتحققت ولا لسة
في تقدم بس ربنا يسهل عشان في شوية حاجات لو حصلت عارفه ان ماما هتكتمل فرحتها بيها
هأمرر التاجات الحلوات دول لمييييييييييييين؟
والله انا بشفق على الناس
بس التاج المكتوب على الجبين لازم يشوفه المدونين
:D
:P

عيشوا حايتكم بقا
وبعد الانتهاء دي بقت روزا بعد التعديل

47 comments:

زحل الفلكي said...

هييييييييه انا اول رد

بجد جهاد فعلا 3 تاجات مره واحده

عقبال السلطانية الجاية

بجد اجابات مركزة وفي الانجاز يعني مأخذتيش كتير في الجهاد المره دي

بس حكاية العريس دي حاجه عجيبة اوي

فكرتني بمسرحية سك على بناتك
سامح عبد الشكور عنده شقة اوضتين وصاله وعفشة ميه
يعني واحده فيكم لازم تتجوزه

هههههههههههه
وربنا يسعد والدتك يارب

Eric Matt said...


الله يبارك فيكي يا روزا ويحفظك

ويسعدك ويسعد مامتك واهلك كلهم

تحياتي لك من ماناساس البلد

Yassmina said...

يعني انا اعمل نفسي مش دخلت ولا شفت ولا عرفت
ان حضرتك بعتالي علقه تاجات
بقولك ايه انا مش دخلت هنا خالص .....حد شافني ياجماعه...محدش شافني

كل تاجات وانتي طيبه يقمر

Rosa said...

زحل الفلكي
انا الي هيييييه عشان انت اول رد
شوفت بقا 3 تاجات بحالهم طاج ينطح تاج
لا هوا موضوع العريس دا مش زيهم دا هيا مش بتقترح انا شكلي الي كنت بتلكك
:$
:D
ومرسي لدعائك لماما ويسعد والدتك وكل امهاتنا يا رب
:)

Rosa said...

the groom
مرسي على الدعوه الجميله دي يا جرووم زلك بالمثل واكتر كمان يا رب
انت وكل المسلمين
تحياتي لكل ماناساس البلد نفر نفر
:)

Rosa said...

yasmina
لااااااا ابدااااا
no wayyyyyyy
اثبت عنـــــــــــــــــــــــــدك
يا سمينا نورتنااااااا
وكل تاج وانتي طيبه وجميله وسكره زي ما انتي
:)

reri said...

كل تاج وإنتي طيبه يا جميل
ربنا يخليلك ماما وتفرحي قلبها
بس حلوه التثبيته بتاعة العريس دي

سلاماااااااااااااااات

Anonymous said...

دمك زى العسل يا روزا
اجاباتك حلوة
وربنا يسعدك واسرتك ياااااااارب
سلام
:))

إبـراهيم ... said...

إززززززززيك يا روزا ،،، حلوة أجبوتك ع التاجات ،،،
مش عارف إيه فكـرة التاجات المُجمَّعة دي ،،، اظاهر فكـرة حلوة

.
.

لكن أين أنتِ ؟؟؟ ، مش باينة ليه ؟؟؟

Rosa said...

reri
وانتي طيبه يا قمر
ومرسي لدعوتك ربنا يتقبل
شوفتي تثبيته محترمه
عالم بتتلكك بقا نعمل ايه
طيبووووون

Rosa said...

shayma
مرسي حبيبتي
ويخليلك اسرتك يا رب انتي كمان
و بجد نورتيني
:)

Rosa said...

شريف
انا وراك بالتاجات دي لحد الشعر الي عمال يطير دا ما يقع
:P
وبعدين ماشي بتدعي عليا؟؟
:(
ربنا يسامحك ايه يعني اربع تاجات
:P
خلاص يا سيدي مش بعتالك بس ماتزعلش نفسك كدا لحد ماشعرك يقع وتدعي عليا

Rosa said...

ابراهيم معايا
تماااااااام الحمد لله
ازيك انت؟؟
:)
هيا جت كدا بقا تاجات متجمعه ماتردش عليها فاجت مره واحده واهي تبقا علقه واحده
انا اهو موجوده بس النت كان بايظ الفتره الي فاتت دي وانشاء الله اكون موجوده على طول بعد كدا
:)
اشكرك على السؤال والاهتمام
:)

Anonymous said...

بوست هايل
بس انتى ليه عيطتى يوم عيد ميلادك؟

Rosa said...

احمد مختار عاشور
مرسي لذوقك يا احمد
ممممم عيطت ليه؟؟
ليه الاحراج دا بس
في الواقع
في الحقيقه
اصل
عشان
:D
كانت ايام انفصالي عن خطيبي
اه ظبط قبل ما يجيب الهديه
:D
وانا كنت عايزه الهديه هههه
طلع لئيم
:D
نورت :)

Anonymous said...

التاج دا علقه بصراحه مابالك بتلاته
ربنا يديكى الصحه
اولا معلش انا تاخرت اوى اوى بس وانتى بعتى لى تاج بس انا قضيت 15 يوم فى الصحر الغربيه ورجعت من هناك عى دمياط ولسه راجه البيت النهارده فانا اسف جدا جدا
ثانيا مستنيين بوست بقى جميل كده وكفايه تاجات يا سياده الملكه
اتمنى تكونى بخير وسمعينى عنك

أميرة البلطجية said...

هاى روزا
كيوت اوي التاج بتاعك
سعيدة اني اتعرفت بيكي

Masry said...

مذبحة التاجات مماثلة تماما لمذبحة القلعة
كل مدون ياخد بالة من نفسة بقي

أحمد سلامــة said...

يـــااااااااااااا صبرك يا روزا
كوووول دي اجابات
ده جهاز كسف الكدب ده مش تاج
انا ارهقت وانا بقرا
انتي كتبتيه ازاي

Ahmed Elmasry said...

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

ابو العربى said...

اول حاجة موضوع التاجات الانجليزى دى بتنرفزنىىىىىىىىىىى قوى انا بعرف انجليزى بس على قدى يعنى
ويسلام بانت ناصريتك لما عرفت الاشخاص الى بتحبيهم
اجبات تنم عن شخصيه من الطابع الانسانى النادر الى معتش موجود خدى بالك من الانقراض هههههههههه
بجد بجد تحايتى

Noony said...

هييييييييييه
أنا الشريرة اللي بعتت التاج..وانتي تاني ضحايايا
عقبال الباقي
أنا بجد اتعذبت عقبال ما جاوبت التاجات دي
:)

لأ بجد
أولا...شكراً انك جاوبتي
ثانياً...إنتي سكرة
ربنا يكرمك يا رب ويحقق كل أحلامك ويخلي لك مامتك وأخوكي يا رب

:)
نوني

Anonymous said...

روزا الجميلةقووووووووووي ميرسي لتمريرك التاج وكما عهدتك خفة دمك دايما طاغية على كتباتك يارب ماما تكمل فرحتها عن قريب يارب يارب

Rosa said...

westtwest
واي علقه دا علقه محترمه
وولا يهمك مقدره والله
انت بقى بتسافر كتير ليه كدا؟؟
فسحه ولا شغل ولا دراسه ولاايه؟
وانشاء الله انزل حاجه قريب
وانا بخير الحمد لله
اشكرك على السؤال

Rosa said...

اميرة البلطجية
هاي اميره
انتي الي كيوت يا قمر
انا الاسعد والله
:)
منوراني

Rosa said...

اخر من الاخرين
اه والله عندك حق
كنت بدور على التعبير دا
كله ياخد باله من نفسه
مرسي لمرورك
البلوج نور
:)

Rosa said...

احمد سلامه
شوفت يا احمد
اهي اهي اهي
:D
لا ماهو انا هقلك على السر انا جوابتهم على كاذا مره
:D
نورتني
:)

Rosa said...

ahmed el masry
هههههههههههههههه
:D
اشكرك على المرور ونورتني
:)

Rosa said...

ضد الظلم
معلش بقا انت شوف الاجابات وهتديك فكرة عن الاسئله واهي تمارين
واكيد انا ناصريه وعلتي ناصريه قلبا وقالبا
واشكرك على كلامك الجميل اللهم اجعلني عند ظن الناس بي
بحاول مانقرضش اهو
ههههههههه
تحياتي ودايما منور
:)

Rosa said...

noony
ههههههههههههه
ضحية اليوم ما هو الا شرير المستقبل
هههههههه
انا الي اشكرك انك افتكرتيني
وانتي الي سكر وجميله كمان
ومرسي لدعوتك و يخليلك اهلك وماماتك وكل الي بتحبيهم
مسلام يا جميل
:)

Rosa said...

قلوب حائرة
مرسي على ايه يا جميل انتي الي مرسي انك عاتجوبيه عشان نعرفك اكتر
وربنا يخليك لا خفة دم ولا حاجة دا انا حتى غلسه ورخمه كمان
وربنا يفرح قلب والدتك وكل الامهات يا رب
ميتنين الرد على تاجك
سلام يا جميل
:)

دينا فهمي said...

أنا غيرت لينك مدونتي

Rosa said...

امراه تقول التي لا يقال
اوك يا جميل علم

FATMA said...

برافو يا روزا
هو انتي اسمك ايه

عبسميع said...

مين صاحب المقولة المشهورة التاج علينا حق
صدق اللي قالها فعلاً كان راجل ولا كل الرجال
عجبتني إجاباتك
يعني حسيتها تلقائية أحب انا الناس اللي تعز التاجات ربنا يسهل لو جالي تاج همررلهولك أكيد

تحياتي
محمد

ody911 said...

ههههههههههههههههههه

أملها كدة تطليع لسان ومنجى وإنتو لقة وبتاع


بقى كدة

تهون عليكى العشرة


تشربى مانجة ومتجيبيش شفطة


لاء دة إنتى طلعتى جلدة أوى

وعاوزه 20 أو 30 مليون

علشان تزلينا أكتر بقة

بدل ما تبقى منجة تبقى فراولة

هههههههه


بجد كلامك جميل وخصوصا الديتنج دى

dating

قصدهم حاجة تانية

لمورى

حب يا ستى حب

ربنا يوعدنا يا رب


إنما أنا زعلان


آه زعلان

أصدم كدهوة بأسمى

ينفع الكلام دة

وعمال أكتب عندى انا بس مضايق
وبتاع

وإنتى مصدقتى

أدبس اودى

آه عارفكوا ما بتصدقوا تدبسو حد

عااااااااااااااااااااااااااااا


منوا له

جى رايح منو له


ماشى

ماشى


ماشى


ثلاثة ماشى

وعاااااااادى بقة
أودى

david santos said...

بفضل خطة العمل الوطنية المتعلقة بالتصحر لها جيدا الاسبوع

Rosa said...

توته توته
نورتيني يا قمر
وهبعتلك ايميل باسمي
عشان الحسد بس
:D
تحياتي
:)

Rosa said...

الديليكون
مش كدا برده !! انا بقول ان التج علينا حق ومحدش مصدقني و بيزعلوا
:)
منور يا محمد
وحمدالله عاسلامه من الامتحنات ارجو انك تكون حليت كويس
:)

Rosa said...

وبعدين بس بقا ماهو القر دا الي بيعملي حساسيه بعد ماشرب المانجه
بس حساسيه حساسيه
برده اءاءا وانت بالذات لاءا
ههههههههه
لا انا اقدر بس حاوية بحالها في الطريق اليك ملاينه مانجه تشرب على طول منها
انت تأمر بس
شفت كل دا من غير ال 20 ولا ال 30 مليون حاوية مانجه امال لو معايا هعمل ايه بس , عشان متقولش جلده بس
وبعدين موضوع الداتينج دا انا فاهماه بس غلوش غلوش غلوش
:D
وبعدين لازم تدبيسه عشان تكتب بوست جديد كل مادخل الاقايك لسه مضايق
فقلت اضايقك اكتر
:P
هههههههه
وبعدين تلاته ماشي ؟؟؟
ماكنش العشم
وهقول زي ماقلت منه له , جي رايح منه له
نورت يا اوديييييييي
و مستنين التاجات
:D

Rosa said...

David santos
sorry Mr David i didn`t get what u mean
thnx for ur effort in trying to communicate with others
regards

همسات دافئه said...

روزااا عزيزتى الغاليه أنا جيت أهوه
وحشتينى ومرسى موت على تاجك أنا رديت عليه يالا طمنينى عليكى بسرعه
سلام:))

Rosa said...

واحده من الناس
حمدالله عاسلامه يا جميل
:)

Doba said...

أولا انتى فقرية جدا واضح ان دمك زى العسل

ثانيا انا مش هعلق عالتاج بس انا عاجبانى قوى قوى صورة البنت اللى انتى حاطاها

تحياتى......هبة

Rosa said...

Doba
فقريه ليه بس يا هوبه و الله يا بنتي اي حد يعرفني دايما ربنا يرزقه يا بشغل يا بأي حاجه حلوه
:]
و مش لازم تعلقي خالص على البوست بس كفايه انك نورتيني :)

Ahmed taher said...

روزا لم يحدث ان فاتني بوست منك من قبل
وهذا مهناه اني دخلت في مرحلة غيبوبة
ههه
بجد متزعليش مني
بس عندي ظروف وهبقا اقولك عليها
اكيد هي مش وحشة بس شغلااني موووت
لاكن ده ميمنعش اني اطمن عليكي برده

ورزا هي روزا هتفضا روزا
وافهميها انت بقا
:)
salamaaaat ya rosaaaaaaa

Rosa said...

احمد طاهر
شفت بقا , بعد ماكنت قول حد
بانو بانو بانو
افهما بقا
:D
ولا يهمك يا احمد انا مقدره وان شاء الله خير
بس نصحتي ماتفضل في الظروف دي كتير احسن تبقا جوابات وتحصل مشكله
:)
طيبووووووووون يا طاهر