Saturday, July 5, 2008

:)

فَلَا تَعْلَمُ نَفْسٌ مَّا أُخْفِيَ لَهُم مِّن قُرَّةِ أَعْيُنٍ


الآيه دي مسيطره عليا قوي في الفتره الأخيره من حياتي
بجد لا تعلم نفس ما أخفي لها من قرة عين
و الحمد لله ربنا رزقني قرة العين دي بكل ما تحمله الآيه من معنى
مش عارفه اشكر ربنا ازاي
مش عارفه اوصف فرحتي بأيه
مش عارفه اقول حاجه غير سبحان الله و بحمده سبحان الله العظيم
الحمد لله
ربنا يقدرني و اقدر اشكره ولوبجزء بسيط من الي ربنا انعم بيه عليا الحمد لله
من فتره حد عزيز عليا قوي كلمني عن الملاكيه
عن ان في ناس محظوظه بس هيا الي ربنا بيرزقها بالملاكيه تكون شريكة حياتها
و انا بقيت من الناس المحظوظه دي
عايزه اشاركم فرحتي
و اقول لكم ان ربناا عوضني كل خيرالحمد لله
و اتخطبت و تم عقد قراني يوم الجمعه الي فاتت
عقبالكوا كلكم يا رب و تكونوا فرحنين و راضين زيي كده
:)
يا رب

لربي .... عايزه ادعيك و اقلك رب اوزعني ان اشكر نعمتك التي انعمت علي و على والدي و ان اعمل صالحا ترضاه
اليه هو .. ملاكي الحارس .. شكرا

:)

31 comments:

Lobna Ahmed Nour said...

الف الف مبروك يا روزا

مبسوطة اوي علشانك

ربنا يباركلك وتبقى ايامك كلها سعادة وفرح

Dr. Ibrahim said...

ألف مبروك

بس انا زعلان مفيش دعوة

ولا حتى طبق جاتوه

ألف مبروك وربنا يتمم بخير إن شاء الله

د/هيما

محض روح said...

بصفتي كنت عارفه الاخبار الحلوه ديه من الكواليس
:)بقولك مبروك تاني وتالت ورابع ووو

انا فرحانه ليكي موت ياقمر ربنا يكمل ليكي على خير يارب
بجد الاسبوع ده كله اخبار حلوه اووووي
والنهرده كمان جواز إنجي
:)
ربنا يكمل ليكم كلم على خير

بطوط حبوب said...

ربنا يزيد فرحتك يااااااارب ويدمها عليكى

Unknown said...

ألف مبروك

والحمد لله رب العالمين على نعمه التى لا تعد وتحصى


مصطفى

DoMaLaYs said...

الف و مليون و مليار مبروك يا روزا

و ربنا يوفقك ان شاء الله طول حياتك

بس اوعي تنسينا

إنسان || Human said...

إنت عارفه أحسن حاجه إن إحنا نحمد ونشكر ربنا وقت الرحة والسعادة ..بالظبط زي ما بنستجير بيه وبندعيلوا في وقت الضيق والشده
...
أتمنى لكي السعادة ..وشكراً

Anonymous said...

روزا ..حبيبت قلبي ...بجد مبسوووووووطة أوي عشانك و فرحانة لك جدا ...و بتمنالك السعادة دايما ..انتي و ملاكك الحارس

و بتمنى ألاقي ملاكي أنا كمان :)

انتي اللي ملاك جميييييل و رقيق ...
ربنا يحفظك و يحرسك

زُمُرده said...

لولولولوولولول

مبرووووووووووووووك يا اجمل روووزا

ربنا يباركلك ويسعدك

حسيت فرحتك اووي بين سطورك
ربنا يجمعكم في خير ويرضا عنكم

فين بقى الشكولاته بتاعتي
ملييييييييش دعوه بقى
هههههههه

مبروك يا قمرتي

العراف said...

الف مليون مبروك لروسه الجميله كده بس انا زعلان منك لانك ما عزمتنيش كنت طيب اقوم بالواجب واغنيلك فى فرحك على العموم ربنا يوفقك ويسعدك يارب

blue-wave said...

الف الف الف مبرووووووووووووووووك

dr.gesho said...

mabrooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook
bgd mn agml el2a7`bar elle sem3taha fe elfatra el2a7`era
rabena yes3edko we ye7`aleeko le ba3d
we 3okbali ya rab lmma 2ala2eha ana kaman

micheal said...

لولولولولولولولولوي
:)
ألف مبرووووووووووك بس بلاش كلمة عقبالك دي
:)
أنا قبتها قبل كده مليون مرة
مفيش جواز
:)
تحياتي وتنمياتي بالتوفيق

أحمد سلامــة said...

لانك جئت اخيرا
لتثبت لي أن خيالي واقع
ووهمي حقيقة
لم يكن حلما إذن
لم يكن مجرد إبداع خيال
لقد كنت دوما تعيش ، تتنفس ، تنبض ، تتقلب
كجين في احشائي أحسه ولا أراه .

......... عائشة أبو النور ......
..... مسافر في دمي .....
الف الف الف مية مليون مبروك
انا بجد فرحان قوي قوي قوي
ربنا يباركلكم ويسعد ايامكم كلها يا رب

•«ρяoιd»•™ said...

الف الف الف مبرووووووووووووووك

و عقبال ما نسمع قريب إن شاء الله

ان في عيال صغيره بتنطط في المدونه

تحياتي

اسكندراني في الغربة said...

مبرووووووووووووووووووووووووووووك
الف مبروك
:)
وعقبال الليلة الكبيرة

تحياتي

عبدالله said...

الف الف مبروك
بارك الله لكما و بارك عليكما وجمع بينكما في خير
ربنا يتمم علي خير ان شاء الله
:)

تحياتي

ادم المصرى said...

ربنا يباركلك يقمر الف الف الف مليون سعاده وفرح وجمال ورمنسيه واحله ايام عليكى يا برنسس ان شاء الله ايامك كلها تكون جنه وانهار وطبيعه وجمال

Hannoda said...

مبروك يا روزا.. ألف مبروك

ياه على الفرحة اللي حسيت بيها لما قريت الخبر ده عندي و بعديت\ن جيت و عرفته هنا بالتفصيل الصغنون اللي إنت سايباه

إنت تستاهلي الخير يا روزا .. دايما كان قلبك واثق إن الخير جاي.. و دايما كنت حاطة عينك على بكرة .. و حزنك ما منعكيش من كدده ولا لحظة

دايما بلاقيكي حاطة عنيكي على الخير في كل حاجة.. فقلوب الناس .. في الحاجات الحوليكي

فتجاربك اللي بتمري بيها
كان لازم يجيلك الخير فرحان بيكي أكتر ما إنت فرحانة بيه
فتبقي إنت حبيبة الخير أكتر ما هو اللي حبيبك

والله كلامي من قلبي و حاساه مش طالع مني أنا

لأ طالع من وشك اللي حاسة إني ببص عليه دلوقت و ببص على تعبيره و أنا بكتب كإني أعرفه من زمان

مبروك ياروزا.. آدي الدنيا أخدتك لفة أهي لحد ما ودتك لمكانك اللي إنشاء الله يارب تستقري فيه و تبقى فيه على طول تلونيه بألوانك و يتلون بلونك و تحفظي كل تفاصيله و تزرعي فيه تفاصيلك

يارب تفرحي بعزم ما فيكي يا روزا...
و الحمد لله اللي بيفرحنا بحبايبنا قوي كده

فرحانة من قلبي قوي

Anonymous said...

ألف الف مبروك

وربنا يباركلك ويوفقك

Dr.SEA said...

Alf alf mabrook ya rosa...
:)

Soooo said...

يا الله

تصدقي وتؤمني بالله
والله العظيم عيني دمعت من الفرحه ليكي

معلش انا جاي متأخر بس بجد والله لو كنت اعرف كنت جيتلك ورقصتلك وعملتلك ليله ولا الف ليله وليله

وربنا يارب يباركلك فيه ويباركلو فيكي ويجمع بينكم في الخير يارب

وان شاء الله تعزمينا في الليله الكبيره والا هتلاقيني زعلت قد كدهو
وبعدين مين هيخلصلكم البوفيه يعني لو ماعزمتينيش؟؟؟


ربنا يارب يارب يارب يسعدك ويبسطك ويوفقك ويكرمك ويرضيكي دنيا وآخره يارب
والله العظيم فرحان ليكي قوي



سلامووووووووووووز

Anonymous said...

سلام عليكي يا روزا
دي اول زيارة ليا عندك و مبسوطة اوي من فرحتك يا رب يفرحك دايما و يسعدك و يخليلك ملاكك الحارس و يخليكي ليه
:)
سلام
مها

Anonymous said...

لولولولولولييييييييي
الف الف مبروك يا روزا
مبسوطالك بجد قوى قوى
بارك الله لكما وبارك عليكما وجمعكما دائما على طاعته

WhItE HeArT said...

ألف ألف ألف مليون مبرووك


وعقبالنا يارب

بعد زمن طويل

وبجد البوست فيه لمحه ايمانيا رائعه ربنا يوفقك ويرضيكي ويرضى عليكي يارب

تحياتي

نور الدين (محمد الجيزاوى) said...

الف مبروووووووووووووووووووووك
ويارب يكمل حياتك بالسعادة والرضى

Anonymous said...

ياااااااااااه يا روزا
هيييييييييه
كان قلبى حاسس
:)))
الف الف الف الف مبرووووووووووك يا روزا يا جميله
وربنا يتمملكو على خير يارب انشاءالله

مبسوووووووووووطه
:)))))))))))

ربنا يسعدك يارب وييفرح قلبك دايما ياروزا

سلامى يا قمر وخدى البوسه دى اموووواااااااااااااه
:)))

نصف اخضر نصف يابس said...

الف مبروك يا روزا يا حبيبتى انا كنت متاكدة ان ربنا هيعوضك خير

ربنا يسعد ايامك ياااارب

.:.-=- ELGaZaLy-=-.:. said...

.الف الف الف الف مليوننننننننننننننن مبروك يا روز بجد...والله العظيم فرحان مش متخيلة اد اية بجد

بصى...هو اكيد ملاك...بس لدة سبب

الطيبون للطيبات يا روز...

ربنا يباركلمك فى بعض ويرزقكم الذرية الصالحة يارب..بجد اثلجتى صدرى واسعدتى يومى يا اخيتى الصغيرة

Rosa said...

ايه داااااااااااااااا؟ أنا فاتني كتير قوي يا روزا

ألف مبروك يا حبيبتي و ربنا يتمم لك على ألف خير و يجعله الزوج الصالح ليكي و يجعلك الزوجة الصالحة له و يرزقكم الذرية الصالحة اللهم آمين

وحـــــــــــى القلم said...

لولولولولولولولولولولى
ألف ألف مبروك يا جميل ربنا يتمم بخير يارب
السعد ضحكلها وضحكله والوعد نادى لها ونادى له وأهو يستاهلها وأهى تستاهلووووووووووووووووه